Értékesítés

Értékesítés, ügyfélkezelés, hideghívás

A tréner egy napos megfigyelést végez, amelyről összefoglalót állít össze, és 2-3 órás vezetői megbeszélés során egyeztet a vezetőséggel a továbbfejlesztés tartalmát, ez alapján pontosítja a képzés anyagát. A képzés maga 2 napos, első nap elmélet, második napon gyakorlat. 30.000 Ft + ÁFA / fő / nap, minimum 6 fő / csoport

A legtöbb vállalatnál a fejlődés és a jövedelmezőség kulcsa az ügyfélközpontúság. A tréningen résztvevők megtudják, hogy ez mit is jelent valójában. Megismerik a CRM fogalmát, hogy mire jó egy CRM rendszer. Megtanulják, hogy hogyan lehet kialakítani hatékony értékesítési folyamatokat, hogyan célszerű az ügyfelekkel kapcsolatos adminisztrációt végezni, elkerülni a felesleges adminisztratív tevékenységeket. Megtanulják, hogy hogyan lehet sikeresen kapcsolatba kerülni egy addig ismeretlen potenciális ügyféllel, hogyan zajlik az eredményes kapcsolattartás. Továbbá képet kapnak arról, hogy a cég ügyfélkezelési rendszerét hogyan lehet megfelelően a vállalati struktúrába illeszteni és hatékonyan működtetni a hideghívástól a sikeresen megkötött szerződések teljesülésének végigkövetéséig.

Vélemény, hozzászólás?